הסיור שלנו בן 6 הימים: זמנים נהדרים במדבר גובי, חלק מס ‘1

לאחר עלויות ביום באולאן באטור, עיר המימון של מונגוליה, היינו מוכנים לצאת לחיק הטבע המצוין כמו גם לחוות את כל זה המדינה המדהימה הזו צריכה להציע. הסתפקנו עם 4 תרמילאים אחרים בעלי אופקים אחרים באותו גיל בדיוק כמונו, כמו גם התחלנו לתכנן איתם את הטיול שלנו אל המדבר של גובי!

כפי שאתה מבין (או אולי לא יודע), אנחנו נרקומנים מדבריים. אנחנו לא יכולים להספיק מהם. בילינו הרבה זמן במדבריות המערביות של מצרים כמו גם עשינו ספארי גמלים בהודו, אולם טרם חווינו מדבר כה מגוון כמו הגובי. 6 מאיתנו (בן, ג’יימס, אנה, מרלין כמו גם אנחנו) ארזו את התיקים שלנו כמו גם גופות למיניוואן כמו גם יצאו למרחבים המצוינים של המדבר עם המדריך שלנו כמו גם הנהג.

טוען את הטנדר … מדבר גובי, ממש כאן אנחנו באים!
יום 1:

עשינו את השיטה שלנו עם תעבורת אינטרנט מחרידה בעיר המימון כמו גם לעבר המדרגה הפתוחה. לקח רק כרבע שעה של יצא מהעיר כדי לראות את צלע הגבעה הידידותי לסביבה. כולנו נתקלנו כמו גם הקפצו למנגינה של המוזיקה המונגולית, בסך הכל עם סוסים “שוכנים” כמילים!

הנוף ביום הראשון של הטיול שלנו
עצרנו בסכום (עיר קטנה מאוד) כמו גם הטעם הראשון שלנו מאוכל כפרי. מאותה נקודה, כל מה שאכלנו ייצר מעיז או כבשים. כמו כן קיבלנו את ההצצה הראשונה שלנו לסוג השירותים שהיינו משתמשים בהם במשך 6 הימים הבאים, כמו גם אני מאמין שזה נטול סיכון לקבוע שהם היו הגרועים ביותר שראינו אי פעם!

השירותים בסגנון Outhouse היינו מנצלים במשך 6 ימים
זמן הנהיגה ביום הראשון היה די מחוספס. מכיוון שרצינו את הטיול שלנו ל 6 הימים האחרונים במקום 7, בסופו של דבר נסענו במשך 13.5 שעות לפני שהגענו לגר שלנו (בית מונגולי מסורתי, כמו כן נקרא יורט במדינות מסוימות). 6 מאיתנו הסתדרנו, אכלו ארוחת ערב כמו גם צילומי וודקה כדי להרוג כל סוג של חיידקים בבטן שלנו (מה שבסופו של דבר היה הנורמה במהלך מסעותינו כאן) תוך כדי שנהנו מהשמש שנקבעה באופק.

הגר שלנו ללילה

יום 2:

התעוררנו לעיזים “Baahhhing” כמו גם כבשים כמו גם הצצנו את הראש מחוץ לגרנו. ארזנו את הכל, אכלנו ארוחת בוקר כמו גם לפני שהבנו אותה, היינו בדרך שוב. התחלנו לראות את הצוקים הבוערים, הפופולריים בגלל היותנו המיקום הראשון ביותר בו התגלו ביצי דינוזאור. הצוקים התלולים האלה היו סנסציוניים כמו גם כשהשמש פגעה בהם בדיוק כמו שצריך, הם נראו אדומים כמו גם בוערים.

אנחנו עם בן, ג’יימס, אנה כמו גם מרלין בצוקים הבוערים
המשכנו הלאה אחרי קצת לפני שקשור לעדר גמלים החוסם את הכביש! הגמלים המדבריים הראשונים שלנו של הטיול. יצאנו כמו גם צילמנו כמה תמונות כמו גם ניק ניסה ללטף אחד … ללא הצלחה.

ניק מנסה להתיידד עם הגמלים … ללא הצלחה
בחזרה לטנדר הלכנו כמו כן המשכנו לעשות את השיטה שלנו למחנה הגר הבא שלנו. לפני שהגענו ליעד הסופי שלנו ליום, גילינו גולגולת פרה. אני לא מבין אם השמש היא שהפכה אותנו לקצת מלהיטים או מה, אולם כולנו קיבלו החלטה שראש החיה המת הזה בסופו של דבר היה הקמע שלנו במשך כל הטיול. קראנו לזה גנדלף כמו גם מכאן ואילך, הוא היה חלק מהצוות שלנו.

גנדלף! החבר החדש ביותר בצוות שלנו
הגענו בסביבות השעה 02:00 כמו גם הוזמנו לגרות של המשפחה לכמה גבינה אזורית, לחם כמו גם תה חלב. כולנו שוכבים סביבנו נהנים מחיי המדבר לפני שהתקנו גמל, כמו גם הופכים את השיטה שלנו לדיונות החול הגדולות שנמצאו מרחוק. ראינו דיונות חול משמעותיות כשנסענו בים החול המצוין של מצרים, אולם אלה היו שונים לחלוטין.

גבינות מקומיות כמו גם לחמים המשמשים לנו בגר
התחלנו על קרקע שטוחה על הרמה, ואז טיילנו במעלה הדיונות וגם מאחורי הדיונות היו הרי הרוקי! שטוחות לדיונות להרים, זה היה כמה מהנוף הטוב ביותר שראינו אי פעם. ניק כמו גם נשארתי שם ונהניתי מהשמש כמו גם נוף עד השקיעה. באותו ערב נהנו מהזמזום הטרי (כופתאות מקומיות) עם בשר עיזים כמו גם כולנו ניסינו כמה ערק (חלב מותסס), במצב זה זה היה חלב גמלים מותסס. הטעם היה מעניין לחלוטין …

דיונות החול של מדבר גובי
יום 3:

נפרדנו מהגרות שלנו, הגמלים, העזים כמו גם הכבשים כמו גם יצאו למסע של 7 שעות. עצרנו בערוץ סנסציוני עבור LUNCH כמו גם קצת הרפיה לפני שחזרו לטנדר, כמו גם ממשיכים ליולין AM, שהוא עוד נקיק אחד שמכוסה ב -10 מטרים של קרח למשך 10 חודשים מחוץ לשנה! הקבוצה מאיתנו קיבלה החלטה שרצינו להשכיר סוסים כמו גם טיול עם הקניון ולא הליכה. ניק, מרלין כמו גם ג’יימס המריאו בזעם כמו גם דוהרים במורד הקניון, בעוד אני, אנה וגם בן נתקעו בועטים בסוסים חסרי התקווה שלנו! שום כמות של בעיטה, הקצפה או “צ’ו -קוטב” (כפי שאמרו המקומיים) לא תגרום לסוס שלי לעבור. אז, לאט לאט טיילתי כמו גם את השיטה שלי במורד הערוץ. כך או כך, זו הייתה חוויה מצוינת.

אותנו בערוץ יולין אם

אני על הסוס שלי שלא ישתף פעולה

לאחר כשעה, המדריך שלנו הציע לעצור במוזיאון. לא היינו בטוחים למה לצפות כמו גם כשנכנסנו פנימה, לא יכולנו להאמין לעיניים שלנו. 6 מאיתנו התחלנו לאט לאט לצחקק, ואז לצחוק, כמו גם ואז להתפרק ברצינות, לפני שבכו מצחוק! זה היה מוזיאון לבעלי חיים כמו גם הפקיד המיסים שהמילא את בעלי החיים האלה היה צריך להיות גבוה או משהו כשניסה להחזיר אותם לחיים כמו גם לתצוגה. הם נראו מגוחכים לחלוטין. נמר השלג כמו גם העז הם שניים מהמועדפים האישיים שלנו.

לאחר שסיימנו להתגלגל מצחוק, עשינו את השיטה שלנו למחנה Ger שלנו למשך הלילה. המחנה הזה היה הטוב ביותר עד כה. מונח על גבעות הסטפה המתגלגלות שבת 4 גרגרס. שניים לקבוצה שלנו, אחד לאזור המטבח כמו גם אחד למשפחה אחת נוספת. נאמר לנו שזאבים משוטטים באזור, עם זאת, למרבה הצער לא זכינו לראות.

הבית שלנו למשך הלילה … לא נוף גרוע!
כולנו שיחקנו כמה קלפים, היו לנו צילומי הוודקה הרגילים שלנו כמו גם פנינו למשך הלילה. היינו זקוקים למנוחה שלנו לשלושת הימים האחרונים של טיול המדבר של גובי שלנו!

הקבוצה משחקת כמה קלפים כמו גם וודקה על המדרגה
בדוק את סרטון טיול המדבר של גובי שלנו!

הישאר מעודכן לחלק מס ‘2 של תקופות נהדרות במדבר גובי ובחלק השני של הסרטון הזה!

אוהב את זה? להצמיד אותו! ?

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. זה מציין שאנו מבצעים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו כמו גם לרכוש מאותם קמעונאים.