פמבה לאי איבו, מוזמביק – כשהני סיפק את הנריק

כולנו התעוררנו בשעה 3:45 בבוקר, כמו גם פנו לתחנת האוטובוס כדי לתפוס את האוטובוס 4:30 צפונה לפמבה. כל בוקר בסופו של דבר היה קשה יותר לקום מכיוון שגופנו נגמר לאט לאט. ישנו במשך רבים ממסע האוטובוסים של 10 שעות, אולם התעוררנו בכל פעם שהאוטובוס נעצר ליד כפר. באפריקה, תושבי הכפר הרבים מפיקים סיפוק על ידי מכירת מוצרים שונים לאוטובוסים החולפים. אתה יכול להרים כל דבר, החל מברזים לתרנגולות מקוונות בצורה הטובה ביותר עם חלון האוטובוס.

אחת הפעמים הרבות שסיפקו לנו אוכל ומשקאות במסע לפמבה, מוזמביק

רוצה לרכוש מחצלת עוף/במבוק/סודה/פרי?! בשיטה לפמבה, מוזמביק
לראות את המקומיים רוכשים תרנגולות בכל עצירה, כמו גם להתעורר ברציפות על ידי “Bock-Bock-Bock” שלהם סיפק לי רעיון מצוין. באחת התחנות קניתי עופות מקוונים מאחד מתושבי הכפר תמורת קצת יותר משלושה דולר כמו שהוא העביר לי את זה עם החלון עם חיוך ענק.

סביר להניח שהייתי “מזונגו” הראשון (אדם לבן) שהוא הציע לו את העופות שלו. כשעשיתי את השיטה שלי במעלה למקום בו ישבה הנרי כמו גם אליס, המקומיים באוטובוס החלו לשאוג מצחוק במזונגו עם הפרנגו (עוף). כשהגעתי למושבו של הנרי צברתי את הציפור המקוונת, מתנופף בחיקו. הוא תפס אותו ברגליים כמו גם הביט בי במבט כה מטומטם שגרם לעופות לשווה את משקלו בזהב.

“מה אני מצפה לסיים עם זה?!” הוא קרא, בבירור כבר מתוסכל מהעופות המתנופפים והמתנופפים בחיקו. אמרתי: “זה ההווה שלי עבורך, אתה צריך לטפל בזה, שמו הוא הני.” הנני הוא שם ניק שסיפקתי את הנרי כשאנחנו מרוצים לראשונה כל כך כיוון שאני מספק לו תרנגולת, זה נראה כמו שם מתאים לציפור.

חברו החדש של הנריק, הני. טיול אוטובוס מנמפה לפמבה

בדיוק אז רגליו של הני לא היו קשורות כמו שהחלה להתנפנף בדאגה, כמו גם לנסות את המפלט מהאחיזה הבלתי מאומנת של הנרי. אחד המקומיים חטף את הציפור במיומנות רגועה, תפס שיער אלסטי מידו של דארייק, כמו גם כבל במהירות את רגליו של התרנגולת שנראה כאילו הוא מרגיע אותה.

האוטובוס היה מלא בצחוק, כאשר אליס בחרה במושב חדש הרחק מהני כמו גם הנרי, ואילו הגרמני כמו גם חברו הטוב חסר הטיסה ישבו בעצבנות זה לצד זה במושביהם. המקומיים גילו את זה הרבה יותר מצחיק כאשר הנרי כמו גם ניסיתי להאכיל את ביסקוויטי הקוקוס של הציפור כמו גם מים.

עד שהמהומה נפטרת הגענו לפמבה. עם ההגעה, בסופו של דבר התברר כי ארבעתנו לא היו כשירים לחלוטין לדאוג לעופות מקוונים כיוון שכולנו נבהלים לגעת בזה כמו גם לא הבינו בדיוק איך להחזיק אותו בלי שזה מתנופף כמו, ובכן … ו עופות עם הראש מנותק.

לכן, בעיקר בגלל נאומי זכויות בעלי החיים של אליס כמו גם האנטי-הקניזם הכללי, בסופו של דבר סיפקנו את הנני לאזורי שמח, רעב במיוחד למראה שהבטיח שהוא לא יאכל את הני כמו שהוא יגייס אותו היטב. ההנחה שלי היא שהני היה על המנגל תוך שעה, אולם אליס הרגישה הרבה יותר טוב כשהציפור לא הייתה בידינו. שלי כמו גם החזון של הנרי לטייל בעולם, לשחק את אוקוללה, כמו גם להתלבש עופות מקוונים שלנו דעכו, וכך גם תמונת האזור הרעב שנעלמת ברחוב המלוכלך מביאים את חברנו הנוצה.

האזורי אסיר תודה שסיפקנו את העופות, פמבה, מוזמביק

למרות שהיה לנו כיף רב באוטובוס כמו גם במהלך יום הנסיעה הארוך שלנו, הצטברות שעות שבילה על הכביש התחילה ללבוש אותנו. המתיחות החלו לרוץ מעט גבוה כמו התשישות שלנו כמו גם גירוי עם נסיעות אפריקאיות שנקבעו פנימה.

לא נלחמנו, עם זאת הסרתם שכולם רצים ריקים כמו גם עם נתיכים קצרים. סיכמנו, לאחר דיון רב, כי זה הטוב ביותר להירגע על החוף בפמבה למשך יום נוסף לפני שיצאנו צפונה לארכיפלג קווירימבס.

זה דבר נהדר שעשינו. כולנו הרגשנו הרבה יותר טוב אחרי שישנו עד השעה 7:00 בבוקר, כמו גם עולה יום הרפה בחוף הים. הנשים נשארו במסעדת שפת הים בזמן שהנרי כמו גם שיחקתי בים עם הצעירים מהכפרים הסובבים אותו. פיתחנו טירות חול, החזקנו אותן בזרועות כמו גם השלכנו אותם למים, כמו גם הגברנו אותם כמו גם האחוריים. בסך הכל זה היה יום מצוין.עזים בדרך נהנות מיום בחוף הים, פמבה, מוזמביק
ניק בניית חוליות חול עם נערים צעירים אזוריים על החוף בפמבה, מוזמביק

באותו לילה בסופו של דבר היה ברור שהשהייה ביום הנוסף הייתה בחירה מצוינת, הנרי דיבר עם בחור גרמני בשם אוריק שיש לו מלון באי איבו, האי המדויק אליו פנו. הוא הסביר היכן לתפוס את האוטובוס כמו גם הצהיר שאנחנו עשויים להישאר במלון שלו.

למחרת בבוקר בשעה 7:00 בבוקר הלכנו לתחנת האוטובוס כדי לתפוס את האוטובוס, הבינו במהירות שאנחנו בערך שלוש שעות באיחור. לך דמות, אוטובוס בשעה 4:00 בבוקר. לקחנו מונית לצומת מחוץ לעיר, שם בילינו כמה שעות בהסמכה של כל מכונית שעברה בבקשת טרמפים. בין מכוניות חולפות ומשאיות הנרי סיפק לי כמה שיעורי ukulele כשנאבקתי לגלות את המורכב ביותר מבין כל שירי Ukulele, דמעות בשמיים מאת אריק קלפטון.

אחרי שעות של שיטת ukulele לא יעילה כמו גם טיולי טרמינג, הנרי התקשר לאריק כמו גם לתדהמתנו שהוא היה בשיטתו לאי עם כמה אספקה ​​(הוא לא תכנן לעזוב את אותו יום, שינה את דעתו).

אז הוא בחר בנו כמו שקפצנו בחלק האחורי של הג’יפ שלו מתוך אמונה שיש לנו מעלית פשוטה. מתברר כי ראשי התיבות הידועים T.I.A (זו אפריקה) צלצלה נכון כאשר שוב התיישבנו במושבינו על מיכלי פרופאן כמו גם על ארגזי חלב בחלק האחורי של הג’יפ המלא שלו.

זמן קצר לאחר היציאה, הטריילר שהועבר לאחרונה של אוריק (שאותו משכו מאחורינו) איבד גלגל כמו גם התרסק בדרך המלוכלכת הנטושה. כאשר אוריק השלים קללות הוא הסביר בשיטה מוזרה שנביא כמה מקומיים לצפות בטריילר בזמן שהוא הסיע אותנו למעבורת.

אז בחזרה לג’יפ התחלנו כמו גם למעבורת הולכת מאך 10 לאורך שביל העפר החתמום לכיוון הים. בשיטה אחת מפחי הג’רי מאחור החלה לדלוף כמו גם האדים בסופו של דבר כמעט בלתי נסבלים. למרבה המזל הייתי מוסחת על ידי המכשיר החדש שלי, אולם עד שהצגנו את כולנו נדלקנו מבנזין כמו גם שהרגישו אור. פרט להנרי, הוא ישב מלפנים דיבר גרמנית עם חברו הטוב החדש אוריק.

מסע מפמבה לאי איבו – מרחב נסיעות הדוק במיוחד!

הנריק וניק עם הטריילר הפגוע, פמבה, מוזמביק
אוריק מסמן קבוצת מקומיים כדי לראות את הטריילר הפגוע בזמן שהוא חוזר לעיר

גברים מקומיים להצלה! פמבה, מוזמביק
אוריק הותיר אותנו לחזור לקרוואן שלו כמו גם ככל שהדברים הולכים באפריקה, ישבנו מתחת לעץ Baobab ענק, הזענו בשפע כמו גם חיכינו למעבורת שמעולם לא הגיעה. כשהשמש התחילה לרדת באופק, כולנו התחלנו לתכנן איפה היינו מחנה למשך הלילה. לאיים אלה, כמו גם כל צפון מוזמביק, בדרך כלל לעתים רחוקות נכנסו לתיירים. זה היה ברור ביותר מכיוון שארבעתנו היינו למעשה המזונגוס היחיד שראינו בגלל נמפה. זה גם בסופו של דבר הסיר שהמילה “מעבורת” מתייחסת לסירה של דייג שמרימה נוסעים אם הוא מתרחש הולך לאי איבו. השעה הייתה 16:30 כמו גם הסירה של אוריק טרם הראתה.

ארבעתנו מחכים לגאות למצוא בו כדי שנוכל לפנות לאי איבו, מוזמביק
מחכה שהגאות תמצא בו כדי שנלך לאי איבו, מוזמביק

למרבה המזל, בעל מלון Mazungu נוסף בשם לינדה, עסק בחוף לאסוף אספקה ​​כמו גם סיפק לנו טרמפ. בשיטה עברנו סירת אוריקס שאיחרת. הפלגנו לאיבו בדיוק כשהשמש התחילה מעל עץ הבובאב בו כמעט ישנו, והטילו צל ארוך על הים החלק והכהה, שהראה לחלוטין את האדומים כמו גם צהובים מהשמים המאוחרים של אפריקה.

כשהגענו באייבו התארחנו במלון לינדה הציעה בשם “הסיר האפריקני”. היה על ידי גולה שף צרפתי, הסיר האפריקני יירד כאחד מבתי הארחה הטובים ביותר בה התארחנו אי פעם. החללים היו נקיים כמו גם מעוטרים היטב, אנשי הצוות היו ידידותיים, כמו גם כל ארוחה מוכנה לשלמות מאת השף הפנטסטי סטפן.

למחרת הסתובבנו כמו גם הרפיה נחוצה. ביט הבנו שכל הנסיעות המתישות, האוטובוס החתמום רוכב עם תרנגולות על ההקפות שלנו כמו גם הצעירים שפורקינג, כולם יהיו שווים את זה מכיוון שהשבוע הבא בסופו של דבר היה עדות אידיאלית למה אנחנו מטיילים. ארבעתנו בסופו של דבר היינו חברים טובים כמו גם שאנחנו אורגנייםZED טיולי האי שלנו כמו גם טיולי שיט, הבנו שאנחנו נמצאים להרפתקה אגדית.

ילדים מוזמביקים, פמבה

נשים מוזמביקניות, פמבה
כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. פירוש הדבר שאנו מבצעים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו וכן לרכוש מאותם קמעונאים.