הולה מקסיקו! הגענו!

למרות היותה בקנדה כמעט שישה שבועות, נראה היה כי עזיבתנו מתגנבת אלינו, כמו גם פתאום, קבענו את הפרידות הדומעות שלנו לחברים כמו גם למשק הבית כמו גם לפני שהבנו את זה היינו בטרמינל הטיסה וחיכינו בטיסתנו לקנקון, שזה אחד המיקומים הטובים ביותר שאליו ניתן ללכת במקסיקו. כאשר גלגלי המטוס הורמו מהאדמה כמו גם השארנו את הטונדרה הקפואה מאחור, הייתה תערובת של רגשות, אולם בעיקר הרגשנו התרגשות.

השארנו כמה דברים לרגע האחרון לפני שיצאנו למסע הזה. עם כל ההליכים אליהם בקושי גילינו זמן לארוז את התיקים שלנו, כמו גם הבנו שעכשיו לא הצלחנו לזכור כמה יסודות! בדרך כלל אנו לעלות על חדרי מלון, לרכוש כיסוי ביטוחי נסיעות כמו גם יש לוח זמנים גס לפני היציאה, כמו גם איכשהו בקושי גילינו זמן לעשות את כל זה.

גילינו את עצמנו גולשים באינטרנט ביום האחרון שלנו לקבלת הצעת מחיר הוגנת לביטוח נסיעות ומיהר לארוז את התיקים שלנו. ככל שחיינו נשארים על הכביש, כך קשה יותר לגלות עסק בכיסוי ביטוחי שיכסה אותנו! עם זאת, כל מה שהסתדר כמו שהמטוס הוסר, כל הדאגות הללו הושארו מאחור.

ואנחנו יוצאים לדרך!

זו ההרפתקה הבאה שלנו, כמו גם אנו מסתכלים עליה כבר חודשים. היה לנו את הטיול הזה בחלק האחורי של דעתנו, אפילו בזמן שטיילנו בערבה במונגוליה, כמו גם טרק סוסים מעל מסירות הרים בקירגיזסטן. עם כל נשימה משופעת לקחנו בקור הגבוה, היו לנו את החולות הלבנים המושלגים של מקסיקו בחלק האחורי של דעתנו.

“בחוף החיים הם שונים. הזמן לא מעביר שעה לשעה, עם זאת מצב רוח עד רגע. אנו מקוונים כרגע, מתכננים לפי הגאות והשפל כמו גם עומדים בשמש ”

– סופר לא ידוע

הטיסה שלנו התעכבה במשך כמה שעות כך שלא נחתנו אפילו בקנקון עד אחרי חצות. ואז היינו צריכים לחכות בתור בטרמינל הטיסה הקנקון הנורא, שהיה בו רק שני שולחנות הגירה ל -300 הנוסעים בערך שהופיעו באותו זמן בדיוק.

ברגע שיצאנו ממסוף הטיסה, ריח הלח העבה של מקסיקו מילא את נחירינו. היו כאן! לבסוף היינו במונית כמו גם לכיוון המלון שלנו. בסופו של דבר בדקנו את החלל המעוצב המקסיקני להפליא שלנו בסביבות השעה 02:30 בבוקר. פגענו במהירות בסדינים כמו גם ניסינו לישון טוב כדי לא להרוס את היום הראשון שלנו בעיר הדינמית – יש כל כך הרבה דברים שניתן לבצע בקנקון!

מלון Hacienda de Castilla (שטח כפול 400 פזו / 31 $)

התעוררנו ברבעון אחרי תשע, כשעה לפני אזעקת הקבוע שלנו. התרגשנו גם לישון כל סוג של יותר. צנחנו מהמיטה בערפל גרגיני כמו גם פנינו למסעדה של המלון שלנו, שם אכלנו את הארוחה המקסיקנית הראשונה שלנו, ארוחת בוקר ראנצ’רו. 2 ביצים מטוגנות על טורטיה תירס טרי עם רוטב רנצ’רו טפטפו למעלה וצד של שעועית שחורה מיובשת כמו גם שבבי טאקו. טָעִים מְאוֹד!

ארוחת בוקר ראנצ’רו (60 פזו / $ 5)

יצאנו מהמלון כמו גם פגענו ברחובות. הכי טוב את הטעם של מקסיקו מילא את האוויר. Guitar music echoed in the hectic streets as well as taco stands soaked the air with the tantalizing aroma of cumin as well as salsa (I know, practically as well cliche).

We’re staying about 2 km north of the city center (or centro) and our neighbourhood is delightfully authentic. Not a traveler in sight, which really amazed us concerning one of the most touristed cities on earth.

We slowly sauntered down the primary street of Ave Tulum, taking in the sights as well as seems along the way. We understood we were in Cancun for some beach time, as well as we couldn’t have been happier being right here as we hadn’t seen a beach in almost two years! So, we popped into a grocery store as well as purchased a few Coronas before getting on the 10 Peso, R1 bus to Zona Hotelera (you can equate that I’m sure).

Buying Coronas At The grocery Store. A everyday Ritual

(6 pack = 72 Pesos / $6)

As the bus rounded the bend we got our very first peek of the beach as well as it was even much more gorgeous than we remember. We hopped off the bus near Casa Maya resort as well as went directly to the beach. Powder white sand as well as aqua marine waters greeted us with even much more charm than we had expected.

A Mexican Snowman

We ran best into the water as well as as my head submersed under the refreshing remove sea, I was immediately reminded of why I like the beach. We like trekking, we like villages, we like history as well as we like culture, however there’s always something על החוף. זה סוג אחר לגמרי של נסיעות. אנו מסתכלים קדימה עלויות כמה חודשים ממש כאן שמסגירים את מזג האוויר הטרופי, ומגלים מיקומי מסלול מחוץ למכומים כמו גם נהנים מכל הדברים להופיע במקסיקו לפני שנלך אל הופעתנו הישיבה הביתית בדרום הקריביים.

כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. פירוש הדבר אנו מבצעים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו וכן לרכוש מאותם קמעונאים.