יום שיט בגרנדה עם צ’רטרים של Footloose

כשאביו של דרייט, כמו גם החצי השני שלו, באו לראות אותנו בחודש שעבר, הבנו שנצטרך להראות אותם סביב גרנדה, כמו גם איזו שיטה טובה יותר לראות אי קריבי מאשר על ידי הים? יצרנו קשר עם Charters Yacht Charters Grenada כמו גם הם שמחו להראות לנו יום של שיט סביב התכשיט הקריבי המקסים שלנו.

(אל תחמיץ את הסרטון בתחתית הפוסט הזה!)

הסתפקנו במזח האישי ברחוב הלגונה, המוצב את הקצה הדרומי של האי. קיבלנו את פנינו הקפטן שלנו, אלסטון, כמו גם סקיפר, קני, שהיה אמור להיות הצוות שלנו במשך היום. החיוך המשמעותי של קני הספיק כדי לשכנע אותנו שזה הולך להיות יום שיט מצוין.

☞ ראה עוד: התקן את קינמון גרנדה – בחירת לינה מובילה בגרנדה

הסירה

עלינו לטימשל, קטמרן מדהים בעל ביצועים גבוהים בגודל 44ft עם סיפון רחב לא מסודר כמו גם ישיבה נוחה. בחזית הסירה הייתה טרמפולינה, מושלמת להירגע עם אגרוף רום בזמן שהים נע בזהירות מתחת. החלק הטוב ביותר בהזמנת טיול מפרש עם Charters Yacht Footloose הוא שהם עושים רק סיורים אישיים, כך שהייתה לנו את כל הסירה לעצמנו!

יצאנו ל”ים רגוע הזכוכית “כמו גם המפרשים עלו בשעה 10 בבוקר. הרוח הייתה חלשה למדי, אולם אלסטון הבין בדיוק לאן ללכת כדי לקבל את הדחיפה הטובה ביותר לסירה המקסימה שלנו. הפלגנו צפונה, ישירות למפרץ מולינר, שם שקעה קבוצת פסלים בים מאז 2006.

התחנה הראשונה – פארק הפיסול התת -ימי של גרנדה

עיגנו כמו גם את ציוד השנורקל שלנו כדי לבדוק את הגלריה התת -מימית המדהימה הזו. כל אחת מהדמויות המעוצבות האנושיות היו שקועות במי ים זמן רב מספיק, כך שכמויות משמעותיות של אלמוגים גדלו סביבן. בעוד שתכונותיהם דמויות החיים עדיין גלויות, חלק גדול מהפרט שלהם מכוסה על ידי תערובת פנויה של אלמוגים בצבעים להפליא.

אחרי ששחתנו סביב הפסלים במשך כשעה, קפצנו חזרה לסירה כמו גם התחלנו להפליג לעבר התחנה הבאה שלנו, Happy Hill Bay. עם שתייה ביד, שיטנו לאט לאט מעל הים דמוי המראה ללא כל נראה אחר מלבד המפרש המתנופף ברוח כמו גם המים הקריביים החמים המפנים על קשת הסירה שמתחת.

תחנה שנייה – מפרץ היל שמח

כשהגענו במפרץ Happy Hill, הלכנו על שנורקל נוסף בזמן שקני וגם אלסטון הכינו לנו ארוחת צהריים טעימה. לא היו שום אפקטים שקועים במקום שנורקל זה, אולם האלמוגים היו מקסימים כמו גם הבחינו בכמה צלופחים כמו גם דגים קטנים רבים שהסתתרו בין מספר עצום של אלמוגים קשים כמו גם רכים.

כשחזרנו לסירה הוכנה ארוחת צהריים – התפשטות משמעותית של דגים, עוף, שעועית, נקניקיות, סלטים, לחם שום, תירס וכמובן … עוד אגרוף רום. כולנו ישבנו סביב ואכלנו את ארוחת הצהריים הטעימה ואילו אלסטון סיפר לנו סיפורים על עברי השייט שלו כמו גם על ההיסטוריה של גרנדה. בסוף הארוחה, כולנו הרגשנו כאילו יצרנו כמה חברים חדשים חדשים באלסטון כמו גם בקני.

ארוחת צהריים טעימה!
לאחר ארוחת הצהריים, הרוח נבחרה לבסוף כמו גם אלסטון הפליגה אותנו רחוק לים כמו גם במעלה קו החוף ליד העיירה גויייב. כולנו התבדחנו שעלינו פשוט להמשיך לקריאקו! לאחר מכן הסתובבנו גם התחלנו לכיוון דרומה, חזרה למקום בו התחלנו.

כשהשמש טבלה בשמים, אלסטון הרשה לנו לאנש את הגה לנקוט את הסירה כמו גם הוא הלך כמו גם את הגיטרה שלו. כולנו שרנו מנגינות שייט כמו גם נהנינו יותר מאגרוף רום כאשר הקטמרן האמין שלנו נסחף בקפידה לעבר מפרץ מורן רוז ‘, התחנה הסופית שלנו.

3rd & final stop – Morne Rouge Bay

Our last stop before returning to the personal dock on lagoon road was the lovely Morne Rouge Bay, our favourite beach in Grenada. The sun was just about to hit the horizon as we anchored up one last time as well as all jumped off of the Timshel for a refreshing swim.

As all of us waded in the crystal remove waters, we agreed that we didn’t want this day to end. Alston as well as Kenny had made sure that we were well fed with a drink in our hands as well as a smile on our deal with all the time as well as we couldn’t have been happier with the Timshel boat as well as the services מוּצָע.

Sailing Back To Shore

הסוף של היום

We got back on the boat as well as Dariece, myself, Tom as well as Kathy all filled up one more rum punch before retreating to the front of the boat where we sat on the trampoline as well as chatted about our outstanding day of sailing around Grenada. The sun had almost set behind us as we pulled as much as the dock.

We quote farewell to our new gooהחברים אלסטון כמו גם קני, כמו גם נפרדו מהתפנות שלנו בקטמרן טימשל המקסים, שהראה לנו יום כל כך מצוין לים. אהבנו לחלוטין את יום ההפלגה שלנו עם צ’רטרי יאכטות של Footloose, כמו גם אנו מקווים לחזור יום אחד לטיישל למפרש אחד נוסף, אולם בפעם הבאה אולי נצטרך להזמין טיול שיט רב-יומי! שיט הוא ללא ספק אחד הדברים הטובים ביותר לבצע בגרנדה.

בדוק את הסרטון שלנו מהיום המצטיין הזה!

כדי להזמין יום, או ריבוי יום, טיול שייט עם סיורי Footloose, תוכלו ליצור איתם קשר כאן, התקשרו אליהם בטלפון (473) 405-9531, או לשלוח להם דוא”ל לכתובת footloos@spiceisle.com.

תודה מיוחדת לצ’רטי יאכטות של Footloose, גרנדה על כך שהחזיקו את דרייט ואני ביום ההפלגה הזה. כמו תמיד, כל המחשבות כמו גם הדעות על הטיול נשארות משלנו, למרות כל סוג של שירותים בחינם המוצעים.

אוהב את זה? להצמיד אותו! ?

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. המשמעות היא שאנו מבצעים עמלות אם אתה לוחץ על קישורים בבלוג שלנו כמו גם לרכוש מאותם קמעונאים.